BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday 19 February 2012

it will be 2month soon :)

hello peeps , lama ouh tak update blogg , mesti hampa semua rindu aku kaann ? HAHA , *perasann , ambik batu balingg ==' okay act aku not in mood nak update blog , tetapi tetapi tetapi ! disebabkan seorang yang bernama truttttt tehegeh hegeh nak suruh aku update , aku pun update lah kan --' fakmann ,*okay sorryy sayang , terkasaq pulak :P HAHA . awak awak , minggu depan 2bulann dah , happy kan dengan saya ? aww perasan , hihi . first ! hang ingat dak yang kita ada main satu game ? ingat dak ingat dak ? *angguk kepala , okay baguih hang ingat :) choyy sembang lahh kaan takmau gaduh for 1month , tapi apa kenyataannya ? HAHA , hari hari bekelain ja aku tengok -,- memang kita ditakdirkan gaduh tiap tiap hari kot , ouchhh baru bahagia mcm tuuu ;) orang lain sweet cara lain , kita sweet cara gaduh :) unik kan ? takpa lah gaduh tiap tiap hari punn bolehh , janji nak masuk 2month dah , hampa semua ada ? takdak kan ? :P okay tolong laah jangan jealouse kepada manusia manusia di luar sana , LOL :P lembu lembu , me love youu so much , aummm :* hihi . okay sudah laah kot tara nie ? nak lebih lebih pulak kaan ? nanti lerr itew update blog lain . booooiiiiii :)

*when exactly 2month , can i have a roses as 2month present ? will you ? okay aku over , HAHA :*

1 comment: