BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday 22 January 2012

:') smile .

assalamualaikum , dah lama ken tak update bloogie . well bila dah naik f4 semua busy , HW banyak -.- *okay aku mengakuu aku letih , ADDMATH , pembunuh bersisri aku . err , susah , tapi tapi BIOLOGY favv aku , ouchh :) dear biology , iheartyouu . CHEMISTRY , PHYSIC macam mana pulak ? okay , yang tuu benda baru untuk akuu , so kena focus lebih lah dalam kelas . insya-allah . trutt trutt , act nie bukan entry yang aku nak share hari nie , saja menggatai duk pusing kot lain , hihihi -.- nie hah , seriusly semalam mata  aku buat drama pulak kan ? okay as usuall berkelain aaaaa --' LOL . aku ingatkan semalam betoi betoi nak tinggai aku . aku saja jaa action nak tinggai hang sensorang , *choyyy , dalam hati sebenaqnyaa takmauu . bila semalam aku mintak *la** dekat hang , aku takut sangat hang agree , fuhhhhhhhhh ! tiba tiba hang cakap sorry then aku pung action duk bebai lagi , and and , tetiba hang kata 'takpaa lahh p ambik bear dekat amir' what the fishh -,- time tuu aku rasa macam -MY LIFE NO LONGER MEANINGFUL-  *menyampah sikit dengaq ayat aku nieee , HAHA . erghhh , mata nie punn mulalah nak buat drama kan ? *okay , aku over , HAHAHA . lepaih tuu slow talk , ting ting ! baik dahh :) wahh wahh , amboihhhhh terharuuu . elelele , sorryy ,  budak kecik . wehee , suka tengok hang senyumm , awwww gigi hang comeii :P puihhhh -.- gigi punn suka . biaq p lah dekat aku , hampa takdak , jelouse lettew ! hihi . that's all , thankiee . ada entry baru nanti , aku posttt :) boooooooooi :*

*thankks god :)

No comments:

Post a Comment